Je doelgroep als fundament

Wat je tot nu toe gedaan hebt:

  • Je weet je doelgroep en vulde het werkboek in.

Doel: Een stap-voor-stap stappenplan dat je klanten van hun problemen (pijn) naar hun plezier brengt (resultaten).

  1. Het proces (je aanbod levering / nieuwe kans) Hoe ga je je klant helpen om van "Het Probleem" naar "Plezier/gewenste situatie" te gaan?
  2. Brain dump alle dingen die je je klant kunt leren om ze van hun pijn naar hun plezier te brengen (maak een lijst van 25+ dingen)
  3. Wat zijn de drie tot zes gebieden die van cruciaal belang zijn in je werk om je cliënt het resultaat te geven dat ze willen? Hou dit breed. (De specifieke strategieën die je op elk gebied gebruikt kunnen later aan de cliënt worden aangepast).
  4. Wat zijn de grootste tips/ strategieën die je iemand zou geven die snel resultaten wilt.
  5. Wat zijn de fouten die je perfecte klant op dit moment maakt waardoor hij/zij zijn/haar gewenste resultaat niet behaald?

Download het werkboek.

Vorige les
Volgende les
doelgroep
Geen vorige les
Geen volgende les